Reklamaation tekeminen

Vastaanotettuasi toimituksen, tarkista välittömästi, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja virheettömiä. Varmista myös, että toimitus sisältää kaikki tilaamasi tuotteet.

Toimitusta koskeva tarkastus on hyvä tehdä kuljetusliikkeen edustajan läsnä ollessa. Mikäli toimitettu tuote on vaurioitunut kuljetuksen yhteydessä, pyydä, että kuljetusliikkeen edustajaa tekemään rahtikirjaan vauriosta merkintä allekirjoituksineen. Ole tämän lisäksi yhteydessä Indecoriaan oheisella lomakkeella.

Jos havaitset toimituksen tai tuotteen olevan muutoin virheellinen, ilmoita heti virheen havaittuasi ja kuljetusvaurion ollessa kyseessä, viimeistään 7 vuorokauden kuluessa Indecorian asiakaspalveluun oheisella lomakkeella.

Jos tuote on vahingoittunut, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Kuvat ja kuvaus vauriosta tulee lähettää mahdollisimman pian oheisella lomakkeella. Kuljetuspakkaus tulee säilyttää niin kauan, kunnes reklamaatio on käsitelty. 

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Indecorialla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Indecoria vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalain mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan tai maahantuojan kanssa.

Kun olemme vastaanottaneet reklamaatiosi, olemme sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista. Reklamaatiokäsittelijä sopii kanssasi tapauskohtaisesti järkevimmän ratkaisun.  

Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa toimituksessa vahingoittunutta tuotetta tai valmistusvirhettä, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen, pitkän käyttöiän tai vääränlaisen puhdistuksen mukanaan tuomia virheitä.